Monday, October 14, 2013

Selamat Hari Raya Aidiladha

Assalamualaikum and Hello Everyone...


Hari nie aku cuti dah alang-alang esok cuti raya jadi teruskan cuti sampai esok. Sekarang aku berada kat kampung kawan aku jadi aku beraya kat kampung kawan aku memandangkan aku takde kampung sebab aku dah memang duk kat kampung jadi aku ikut orang lain balik kampung. Ngee... Kawan aku ni memang duduk kat rumah family aku dah hampir 6 tahun kira dah macam adik-beradik angkatlah. Kampung dia kat perak. Jadi beraya di Peraklah keme. 


Jadi dikesempatan ini aku nak ucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha kepada semua dan selamat bercuti kepada semua juga...


Gambar dari sumber carian Google




Terima kasih sudi baca...

6 comments:

  1. salam aidiladha ... seronok sesekali dpt beraya kat kg lain kn. luas sikit pemandangan .. ^^

    ReplyDelete
  2. mmg seronok bile balik kg nie, tetap ada kelainan suasananya...kan?

    ReplyDelete