Wednesday, January 9, 2013

Wordless Wednesday #6 - Ala, comeynyer


<
My cat 'Indut' time nie duk atas peha.

16 comments:

  1. Suka dgn kucing tp xblh nak bela...
    Tq follow blog saya ya..

    ReplyDelete
  2. hai indut...comel la awakkk..hikhik

    ReplyDelete
  3. suker kucingggg gakk coz diorgg ni mahluk berbulu yang comel..

    salam kenal..

    datang dari segmen mak dara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul2...
      Salam kenal juga. Tq Cik Lily Putih sudi komen kat blog saya. hehehe...

      Delete
  4. nama dia indut? sgt comel kucingnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mula2 pangel Gendut, tapi ada kucing kakak sedara duduk area rumah kucing dia nama Gendut. So, kena tukar sikit, nk bg nama lain dia dah biasa dgn dut2. hehehe...

      Delete
  5. comey but KA takut kucing sikit hehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu pun Mawar takut sgt2 dgn kucing, duduk 5 bln dgn Mak Cik & dia bela kucing terus ilang sikit rasa takut kucing. Sekarang dah ok cuma bab belai2 x pandai. hehehe... Dulu selalu bayangkan kucing macam harimau, punyer lah takut sgt.

      Delete
  6. ala...memang tomey lah dia..hehehehe

    ReplyDelete
  7. comel, kucing kat rumah mak akak namanya cucu ..gebu sgt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala2x... lg comey namanyer. :)

      Delete