Thursday, September 27, 2012

Penakut

Adakah Cik Mawar nie seorang penakut???

Nak tahu?

 Legoo!!!


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Mereka sedang gelakkan saya :(


Tang kaki tue x tahan, dari mula benda nie berjalan sampai berhenti
kaki camtue je lah, keras.

Semua sedang bergembira dengan permainan ini tapi Mawar .....


Huh, Mawar memang seorang yang PENAKUT... 

6 comments:

  1. siapa tak takut ... tak byk ckit pn ada .. heheh

    ReplyDelete
  2. tue dekat i-city ker?hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ct Comel : aaah... hehehe. Belum lg try yg kat genting lagi. :)

      Delete
  3. kat ict la ni.. sy dah 2x naik mende ni...mmg seram sejuk la.. sbb rasa mcm nk terhempas je kan...sekali naik x serik lagi tu..nk gak naik lg lps ni..haha..kalo dok bahagian paling tepi lagi takot...huhu.. sy dah follow sini jugak.. thanks dear.. slm kenal... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah, kat ICT. Nie 1st i naik, sblm2 nie mmg x berani nie kes nak try. Tp, mmg dah rasa x naik lagi. hehehe... Thank you too dear. Salam kenal juga.

      Delete