Welcome To My Blog

Assalamu’alaikum! & Greeting!...

Saya sudah ada blog sendiri??? Yeah3x... (perlu ke nak happy sgt nok) hehehe... Of coz lah happy, sebab sebelum ini saya hanya 'Silent Reader' kepada blogger2 yang sediaada dan yang tersohor. (Eh, tapi bukan hendak menyibuk hal orang lain eh...) just hendak support korang2 semua. Seronok jer baca blog2 korang semua, macam2 ada. Yang paling best kreatif2 semua blogger2 yang sediada. Salute lah korang..
Tujuan utama saya buat blog ini sebab nak jadikan blog saya ini tempat untuk saya hilangkan rasa stress bila time kerja atau selepas kerja dan juga untuk menambah2kan kawan. Sebab saya baru sedar yang saya takde ramai kawan. Kawan yang sediada sudah mempunyai kehidupan masing2. Almaklumlah, umur sudah lanjut macam saya ini sepatutnya sudah sibuk menguruskan keluarga sendiri, ini tidak saya sibuk saja menguruskan diri sendiri yang terurus2... huhuhu...
Anyway, salam perkenalan kepada blogger2 yang sediada dan kepada sesiapa yang minat membaca blog. Sudi2lah singgah diblog saya yang tidak seberapa ini... Salah dan silap berilah tunjuk ajar.


2 comments:

  1. Salam..Minho datang bw sini :) done follow you, follow mine too ^^ btw welcome to blogging world ^^ http://windy-minholicious.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Wslm... Tq Minho coz sudi follow me, u r my 1st follower. I'll follow u back. :)

    ReplyDelete