NATURAL BAMBOO CHARCOAL SLIMMING SUIT

Assalamu’alaikum! & Greeting!...

Sebelum tue Mawar nak bagi tahu entri nie sepatutnyer di published pada bulan May tapi al-maklumlah konon-kononya busy. hehehe... Tapi Mawar nak share jugak.




Sebut jer pasal Natural Bamboo Charcoal Slimming Suit nie mesti ramai pernah dengar, dah tahu dan ada juga yang sudah mencubanya. Mawar pun dah lama juga tahu pasal Slimming Suit nie, tapi baru tergerak hati nak mencubamya. So, sekarang Mawar dah tak risau nak pakai baju apa-apa pun sebab Slimming Suit nie dapat menyembunyikan lebihan lemak di badan Mawar nie dan menampakkan tubuh Mawar langsing gitu.

Tapi…. Slimming Suit ini bukan saja berfungsi menyembunyikan lemak-lemak dibadan kita tetapi ia juga dapat membakar lemak kita. Tak caye??? Betul, kalau uols nak tahu mula-mula cuba slimming suit nie Mawar order saiz L/XL tapi 2 minggu selepasnyer Mawar order untuk S/M sebab suit nie dah longgar. Mula-mula just berfikir mungkin sebab suit tue dah kembang tapi adik Mawar juga perasaan yang Mawar sudah kurus sikit. Dan tidak mungkin juga suit ini longgar kerana ia dicuci dengan tangan dengan perahan yang lembut mustahil ia dah kembang dengan hanya 2x cucian. So, apa kata uols sendiri pula untuk mencubanya.


So, nak tahu apa kebaikan Slimming Suit ini serta bagaimana ia berfungsi??? Mai sini Mawar bagi sedikit info pasal Slimming Suit nie.


Natural Bamboo Charcoal Slimming Suit ini diperbuat daripada kain yang sangat selesa untuk lapisan umur. Ianya dapat membakar lemak dan menampakkan tubuh kita kelihatan langsing. Suit ini diperbuat daripada bahan semulajadi yang anti kuman iaitu gentian arang buloh (bamboo charcoal). Suit ini juga kuat, elastic dan nyaman bila dipakai. Suit ini turut mengandungi infra merah yang dapat melancarkan peredaran darah dan metabolism, membakar lemak-lemak berlebihan, membentuk lekuk tubuh yang indah dan memberikan keyakinan kepada pemakai untuk hidup lebih baik dan bersemangat.

Kebaikan Natural Bamboo Charcoal Slimming Suit

1)      Menegangkan Payudara (Breast Up)
Natural bamboo dapat memberikan kekuatan bagi tulang belakang anda supaya menegak sambil menaikkan buah dada anda lebih yang lebih cantik dan anjal.

2)      Merampingkan Pinggang (Abdominal Tightening)
Natural bamboo dapat membentuk pinggang anda supaya lebih ramping serta dapat menutupi lebihan lemak di bahagian itu supaya Nampak rata dan dalam keadaan yang selesa dengan memakainya anda akan kelihatan lebih berkeyakinan dengan diri sendiri.

3)      Menaikkan Punggung (Buttocks Lift)
Natural bamboo dapat menaikkan keseluruhan kawasan punggung anda supaya nampak lebih anjal dan terletak.

4)      Mengecilkan Peha (Leg Shaping)
Natural bamboo dapat membentuk peha serta kaki anda supaya kelihatan kecil, cantik dan menawan.

5)      Mengempiskan Perut
Natural bamboo dapat membakar lemak yang berlebihan sekali gus dapat mengempiskan perut anda.

Waktu Pemaikaian – Sebaiknya dipakai sejak awal pagi pada setiap hari kerana dengan memakai terus akan mencegah kegemukkan dan mempertahankan tubuh yang indah dan sihat. Untuk mencapai hasil yang lebih baik, pakai 8 jam sehari selama 2 bulan.

Cara Pemakaian – Mulakan daripada bawah sarung kebadan. Seperti gambar dibawah.


Cara Cucian – Cucian tangan dengan sedikit sabun tanpa bahan pemutih atau mesin. Kemuadian perah dengan lembut dengan mengunakan tangan selepas di cuci dan biarkan kering ditempat sejuk/redup.


Saiz Saiz S-M (45-60kg) Pinggang <30inci, Pinggul <38inci Berat <60kg

            Saiz L-XL (60-80kg) Pinggang >30inci, Pinggul >38inci Berat >60kg



Kenapa kita perlu amalkan pemakaian korset?
Bagi yang mengimpikan bentuk badan yang cantik, punggung dan dada yang menawan, pinggang yang ramping, serta badan yang sihat sehingga tua, mulakanlah penjagaan tubuh anda dari sekarang sebelum terlambat terutamanya anak-anak dara macam Mawar nie (hurm, bukan anak dara tua ke Mawar nie?) kerana dari semasa ke semasa bentuk tubuh kita sentiasa berubah, tambah selepas kita sudah berkahwin dan bersalin.

Mawar beli Natural Bamboo Charcoal Slimming Suit nie dekat sorang akak nie kat FB namanyer Kak Ila. Service beli barang kat dia memang tip top, tanyer macam-macam pun akak nie akan tetap melayan dan barang cepat sampai. So, sesiapa yang berminat boleh lah ke FB Kak Ila DISINI atau boleh terus PM/SMS/Whatapp terus Kak Ila 019-7696792

Selain dari Natural Bamboo Charcoal Slimming Suit Kak Ila juga ada jual macam-macam produk yang tengah hot di pasaran sekarang nie seperti Felinna Beauty, Aura White, Figure-Up, Maixara, Vitamin C, Parma Pahang, Ferwhite, Swiss Med, Shesido Black Mask, Bedak Arab dan macam-macam lagi lah. Jom kita serbu FB Kak Ila. Sekarang Kak Ila sedang membuat harga promosi untuk selected item. Nak tahu lebih lanjut boleh terus hubungi terus Kak Ila.

BERMINAT??? Pm/Wassap/Sms – 019-7696792 (Kak Ila)

Or

Klik FB Kak Ila untuk mengetahui setiap produk dengan lebih lanjut.

11 comments:

  1. oh.. 2x basuh je mcm dah kembang. urm... actually badan momoy baru je capai BMI yang sepatutnya. dulu kurus sangat. cuma bab perut tu nak kena jaga. huhu

    ReplyDelete
  2. mengikut pengalaman mawar, suit nie akn mengecut bila basuh. Yg best suit nie tang breast up tue mmg berkesan. Mawar mmg ada mslh tang perut. Stress dibuatnyer.

    ReplyDelete
  3. Anonymous17 July, 2013

    wah menarik ni !

    ReplyDelete
  4. wahhh bagusss produk ni.. kalau time raya pakai mesti nampak kurussssss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jom cuba. hehehe...
      Tq Mak Dara sudi singgah blog sy.

      Delete
  5. okey ke ni ? badan akak ni lepas bersalin makin naik..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada jugak nmpk perubahan. Cuma perlu ada kesabaran. hehehe.. Cubalah kak.

      Delete
  6. Saya agak cerewat dalam menerima pendapat...
    tapi setelah membaca karya nie... saya rasa ... saya perlu bersetuju dengan awak...

    tahniah atas persembahan idea yang menarik...

    Feel free to visit my web page - Rahsia Suami Isteri Hebat

    ReplyDelete
  7. Mawar pakai yg deluxe ke biasa?

    ReplyDelete
  8. Nak tanye klo pakai bamboo sliming tu,klo makan kene jage ke?...buat mcm biase je? Mohon penverahan

    ReplyDelete