SELANGKAH MENUJU KE 3 SERIES

Assalamualaikum and hi everyone...

Today is

.
.
.
.
.


MY BIRTHDAY!!!

Happy Birthday To Me.....     Happy Birthday To Me..... 
Happy Birthday.....  Happy Birthday.....
Happy Birthday To Me!!!!


Huh, cepat benar masa berlalu. Pejam celik, pejam celik hanya beberapa langkah saja aku akan termasuk digolongan 3 series. Walaupun sudah ke 3 series tapi belum banyak percapaian yang aku belum kecapi. Walau apa pun aku harus terus pandang kehadapan. Azam aku untuk tahun hadapan, untuk membuang sikap aku yang suka toleh kebelakang. Aku akan terus pandang ke hadapan dan capai apa yang aku inginkan.


Tapi, dalam kegembiraan aku menyambut hari kelahiran aku ada juga rasa sedihnya. Bukan hanya aku, tapi seluruh rakyat Malaysia atas apa musibah yang telah menimpa di Negara kita sekarang iaitu banjir. Semoga becana ini tidak berpanjangan dan semoga kesemua mangsa sentiasa dilindungi. Amin...


Terima kasih sudi baca :)





P/S : Hari ini genaplah 10 tahun tsunami berlalu. 

No comments:

Post a Comment